A koronavírus-járvány miatt kialakult veszélyhelyzet az elmúlt napokban azonnali döntésre kényszerítette a hazai hoteleket, gyógyszállókat, fürdőket, és a turizmus más résztvevőit. Szállodák zárnak be, szolgáltatások szünetelnek. A Szallas.hu intézkedéseinek köszönhetően a már korábban lefoglalt szállások nem vesznek el, így az utazás és pihenés élménye sem. Hogyan segít a Szallas.hu? Mutatjuk a legfontosabb tudnivalókat!
Hogyan reagálnak a hazai szálláshelyek a koronavírus-járványra?
Magyarországon a koronavírus-járvány, és a kevés vendég miatt a gyógyszállók, fürdők és hotelek egymás után zárnak be, vagy jelenleg is készülnek az üzemszünetre. Március végére az eddigiek mellett várhatóan további szállodák döntenek majd az üzemszünet mellett a vendégszám drasztikus visszaesése miatt.
Hévíz mellett más hazai fürdővárosokat is érintenek az intézkedések, így például Sárvárt, Hajdúszoboszlót, és Gyulát is. Számos más szálláshely mellett bezárt az Agárdi Gyógy- és Termálfürdő, a Velence Resort & Spa, a Silvanus Hotel Visegrád és a Büki Termál és Gyógyfürdő is.
Milyen korlátozások vannak érvényben a még nyitva tartó szállodákban?
- a tervezett orvosi kezeléseket átütemezik
- megszakítják a gyógykezeléseket
- a még nyitva tartó szállodákban a wellness részleget nem lehet látogatni
Papp Gábor, Hévíz polgármestere egy Facebookon közzétett videóban úgy nyilatkozott, hogy ideiglenes üzemszünetre készülnek a hévízi gyógy- és wellness hotelek, a vendégeket addig is maximális elővigyázatosság mellett szolgálják ki a szálláshelyek.
A szállodák egy része határozatlan ideig tart zárva, míg mások megneveztek ugyan határidőt, ám várhatóan azon hosszabbítani fognak. Az igazgatók a szálláshelyeket a veszélyhelyzet elmúltával a lehető leghamarabb szeretnék újra nyitni. A megszakított gyógykezeléseket az újranyitást követően folytatólagosan lehet majd igénybe venni.
Milyen intézkedésekkel segít Szallas.hu?
A Szallas.hu Zrt. számára természetesen a koronavírus (COVID-19) okozta járvány idején is elsődleges a vendégek biztonsága és bizalma. Törekszik arra, hogy a lehető legjobb szolgáltatást nyújtsa ebben a helyzetben is. Ha korábban az oldalon foglaltál szállást, nincs okod aggodalomra, mutatjuk a legfontosabb tudnivalókat!
1. Módosítsd foglalásod díjmentesen!
Örömmel segítünk Neked abban, hogy könnyen és egyszerűen módosítsd korábbi foglalásod!
Nem szükséges lemondanod az utazásodat, elegendő, ha más időpontot választasz. Nem kell hosszú és bonyolult procedúrával számolnod, a teendőd csak annyi, hogy felveszed a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal hétköznapokon a szallas@szallas.hu email címen, vagy a +36 30 344 2000 telefonszámon. Április 1-től minden nap 9:00-18:00-ig lesznek elérhetőek az ügyfélszolgálatos kollégák.
2. Rugalmas lemondás
Ha a módosítás helyett mégis inkább lemondanád foglalásod, az alábbi formában teheted:
- ügyfélszolgálat által;
- a foglalás visszaigazoló levélben elhelyezett linkre kattintva;
- regisztrált fiók esetén a Foglalásaim menüpontban.
Lemondás előtt fontos, hogy tájékozódj a lemondási feltételekről. Partnereinktől a lehető legnagyobb rugalmasságot kérjük a 2020. április 30-ig történő leutazásokat érintő költségek kezelésében. Probléma esetén fordulj ügyfélszolgálatunkhoz!
3. Meghosszabbított felhasználhatóság
A Szállásguru.hu oldalon vásároltál utalványt korábban? Szeretnéd azt egy későbbi időpontban felhasználni?
Partnereinket ösztönözzük a már értékesített utalványok felhasználhatósági idejének meghosszabbításában. Arra kérünk, vedd fel a kapcsolatot a Szallasguru.hu ügyfélszolgálatával az alábbi elérhetőségeken, hogy kollégáink megválaszolják minden felmerülő kérdésedet!
- E-mail: info@szallasguru.hu (hétvégén is)
- Skype: szallasguru.hu
- Tel.: +36 30 344 2003 (Técsi Rómeó)
- Panaszkezelés:
- Ügyfélszolgálat: Hétköznapokon: (08:00-16:30)
Koronavírus és utazás- összeszedtük neked a leggyakrabban ismételt kérdéseket >>
Szálláshelyeink várni fognak, újabb élményekkel!
Szigetvári József, a Szállás.hu vezérigazgatója nyílt levelében azt üzeni az utazóknak, hogy nem kell, hogy elveszítsék az utazás iránti szenvedélyüket, mert az utazás nem tűnik el.
„Poroljuk le képzeletben túracipőnket, vegyük elő régi térképeinket. Nézzük meg a neten a nagykanizsai a Csónakázó-tavat, vagy Budapesten a Normafát, gyönyörködjünk a Bükk hegység fáiban, közben hallgassuk az ébredő tavasz madarainak kintről beszűrődő hangját. Ismerjük meg az ország eddig felfedezetlen és lakhelyünk mellett található szegleteit családunk, párunk “magányában”. Az élmény itt van a közelünkben.
Otthon is fellapozhatjuk az utazásaink fotóalbumait, megszerkeszthetjük a legjobb élményeink videóját, hiszen olyan kalandjaink voltak és lesznek, amelyet időnként elő kell venni, újra és újra át kell élni. Ez jelenti a legszorosabb kapcsolatot szeretteinkkel.
Ne veszítsétek el az utazás élményét, tartsátok frissen, egészségesen magatokat, addig amíg újra szabadon lehet kirándulni! Legyen ez akár a jövő héten, a jövő hónapban vagy az év egy későbbi szakaszában, mi itt vagyunk és itt leszünk, hogy segítsünk a legjobb úticélokat megtalálni. Hiszen a Szallas.hu-n már most is lehet előre foglalni egy jó kis erdei házat az őszi hétvégékre, vagy akár egy igazi családi pihenést karácsonyra.
Ha volt már lefoglalt utatok, akkor kérlek, segítsétek azzal a szálláshelyeket, hogy csak módosítjátok későbbre a foglalás időpontját, és adtok reményt nekik is.
A Szallas.hu-nál segítünk nektek könnyen egyszerűen módosítani, csak keressetek minket.
Vigyázzunk egymásra, vigyázzunk magunkra, hiszen tudjuk a járvány úgyis véget ér, és újra kisüt a nap.
Egyben biztosak lehettek, a szálláshelyeink várni fognak újabb élményekkel!”
Olvasd el az egész levelet ide kattintva! >>
A Szallas.hu küldetése megmaradt – Segíts megtalálni a hangunkat!
Olvastad Papp István, a Szallas.hu belföldi termékmenedzserének levelét? A levélben arról ír, hogy az oldalnál a napi munka egyik napról a másikra megváltozott, hiszen a foglalások kezelése helyett módosításokkal és lemondásokkal telik a nap. Mindenki azon dolgozik, hogy a weboldal és a mobilapplikáció a lehető legátláthatóbb formában tájékoztassa a felhasználókat az aktuális információkról.
Ugyanakkor a Szallas.hu küldetése megmaradt. A cél az, hogy felépüljön a Szallas.hu „kovácsoltvas kerítése”, amely kitartó, és komoly munka árán új lendületet, új kihívást, új hangot ad az oldalnak.
Hogyan segíthetsz abban, hogy a Szállás.hu megtalálja a hangját?
- „Mozdíts minket előre azzal, hogy megírod nekünk hozzászólásban vagy üzenetben, hogy miben segíthetünk, vagy csak egyszerűen keresd ügyfélszolgálatos kollégáinkat. Több mint 30-an várják, hogy elmondd nekik, mi okozza a legtöbb fejtörést a nyaralással kapcsolatban. Csak egyszerűen keresd ügyfélszolgálatos kollégáinkat az alábbi elérhetőségeken: szallas@szallas.hu | +36 30 344 2000.
- Támogass minket abban, hogy megtaláljuk a hangunkat. Töltsd ki ezt a kérdőívet, hogy megtudjuk, milyen tartalmat szeretnél látni, blogunkon, hírlevelünkben, Instagram vagy Facebook oldalunkon: bit.ly/2QCAq5a
- Segíts szerkeszteni a Blogunkat és inspirálni több mint 500.000 utazótársadat saját valós nyaralós élményeiddel: bit.ly/2vHv1mc”
Segítsd a Szállás.hu munkáját, hogy utazásaidhoz a jövőben is a lehető legtöbb segítséget, hasznos tippet, és inspirációt adhassa neked cserébe az oldal! A munka közös, az utazás és kikapcsolódás élménye csak várat magára, de nem csúszott ki a kezedből.
Böngéssz a számodra vonzó szálláshelyek között a szallas.hu kínálatában, és állítsd össze a bakancslistádat a legszebb úti célokkal! >>
(fotók: szallas.hu, shutterstock)