Hű! - A Szallas.hu új hűségprogramja

Foglalj úgy, mint egy profi! – Hogyan használjuk az ügyfélszolgálatot, hogy mindenre gyors választ kapjunk?

1 perces olvasási idő

Tudtad, hogy a Szallas.hu ügyfélszolgálata naponta 200 e-mailre válaszol és 600 telefont vesz fel? 25 kollégánk nap, mint nap azon dolgozik, hogy megtaláld a megfelelő szállást Magyarországon és hat másik országban, és ha foglalás után is segítségre van szükséged, akkor is fogjuk a kezed. Összegyűjtöttünk mindent, ami valaha felmerült benned egy ügyfélszolgálat működésével kapcsolatban. 

Ismerős az érzés, amikor már órák óta komoly zenét hallgatsz teregetés, e-mail írás és kutyasétáltatás közben, mert nem veszik fel a telefont? Na, ha a Szallas.hu ügyfélszolgálatát hívod, akkor ilyet nem fogsz tapasztalni. A magyar nyelvű ügyfélszolgálatos kollégáink átlagosan 10 perc alatt felveszik a telefont, de a legtöbb esetben még várnod sem kell. Már szól is a tündéri hang, hogy miben segíthet. Ha inkább e-mailt írnál, akkor is igyekszünk mielőbb válaszolni, átlagosan 7 óra alatt megkapod a várt üzenetet. 

Szuper szállásajánlatainkat itt is megtalálod >>

Hol érem el a Szallas.hu ügyfélszolgálatát? 

Az alábbi telefonszámon 0036303442000, és a szallas@szallas.hu e-mail címen is felteheted kérdéseidet a szálláskereséssel vagy a foglalással kapcsolatban, de akár a Szallas.hu oldalára írt Facebook-üzenetben is megkeresheted őket. 

Milyen kérdésekkel keresheted a profi csapatot? 

Közel legyen a vasútállomáshoz, ne legyen 20 percnél több elérni a repteret, legyen babakád, játszószoba, biciklikölcsönzési lehetőség? Az ügyfélszolgálat segít abban, hogy megtaláld a számodra legmegfelelőbb szállást. És mi történik akkor, ha az első éjszakára négyen utaznátok, majd másnap csatlakozik hozzátok a társaság másik fele ugyanarra a szállásra? Megoldjuk. 

Ha már lefoglaltad a szállást, de felmerül benned valamilyen kérdés vagy probléma, akkor is nyugodtan keresheted a Szallas.hu ügyfélszolgálatát. Például, ha módosítanád az éjszakák számát vagy a személyek számát, ha nem tudod, fizethetsz-e SZÉP-kártyával, vagy ha szeretnéd elérni a szállásadót, de nem találod hozzá a megfelelő elérhetőséget. 

Mit készíts elő a hívásod előtt, és mit írj meg e-mailben? 

Ha foglalás előtt keresed az ügyfélszolgálatot, akkor mindenképp írd meg vagy mondd el a telefonban, hogy pontosan milyen szállást keresel: Hol legyen? Hány fő szeretne utazni és mikor utaznátok? Fontos, hogy legyen jacuzzi, szauna, gyerekbarát szolgáltatások? Gyűjts össze mindent, ami a számodra tökéletes szállást jellemzi és megtaláljuk neked, legyen szó akár Magyarországról, Horvátországról, Romániáról, vagy éppen Lengyelországról.  

Ha már foglaltál szállást, és a közelgő utazásoddal kapcsolatban van kérdésed vagy kérésed, akkor mindenképp készítsd elő a foglalási azonosító számodat. Ezt a foglalás után a visszaigazoló e-mailben kaptad meg. Az e-mail legelején lesz egy 130-al kezdődő szám

Hogyan zajlik a beszélgetés az ügyfélszolgálattal? 

Ha a Szallas.hu ügyfélszolgálatát hívod, először egy rövid tájékoztatót fogsz hallani arról, hogy a hívást minőségbiztosítási okokból rögzítik, és hogy a beszélgetés végén, ha teheted, maradj még pár másodpercet és értékeld az ügyfélszolgálatot. Ezután az alábbi lehetőségek közül választhatsz: 

  • 1-es gomb szállásfoglalás, ajánlatkérés
  • 2-es gomb foglalás előtti kérdés 
  • 3-as gomb: meglévő foglalással kapcsolatos ügyintézés 
  • 8-as gomb: angolul beszélő operátor 

A számodra megfelelő opció kiválasztása után máris egy profi ügyfélszolgálatos kollégával beszélhetsz. Ahogyan a beszélgetés elején ígérték, a hívások végén lehetőséged van értékelést adni. 2024 márciusban 90 százalékos volt az ügyfélszolgálattal kapcsolatos elégedettség. Reméljük, neked is maradéktalanul tudunk segíteni.  

Mit gondolnak rólunk az utazók? 

A Szallas.hu foglalói alapján ilyen az ügyfélszolgálat

„Nagyon könnyű kapcsolatot teremteni a Szallas.hu oldallal és a telefonos szolgálat is kiváló. Kedves, segítőkész alkalmazottak!!” 

„Sajnos a hónapokkal ezelőtt lefoglalt szállásomat aznap, mikor elfoglaltam volna lemondta a szállásadó. A szallas.hu ügyfélszolgálat azonnal segített, nem hagyott a bajban egyedül. Profi megoldást kaptam, köszönöm.” 

„Csak jót tudok írni a Szallas. hu-ról. Az ügyfélszolgálat segített megtalálni a nekünk megfelelő ingatlant. Nagyon kedvesek, és segítőkészek voltak. Ezúton is köszönet érte. Természetesen fogom ajánlani a Szallas.hu-t a barátaimnak, és az ismerőseimnek.”

„Igen, ajánlom is mindig. A legfőbb erénye a megbízhatóság, ezért ragaszkodom hozzá.”

Hogyan legyél profi utazó? – Tipp egy nagyszerű utazáshoz! 

Hozz létre egy profilt a Szallas.hu oldalán! A Szallas.hu új hűségprogramjának köszönhetően kedvezményt is kapsz a foglalásaid után. A profilod létrehozása után 10% kedvezmény azonnal jár a hűségprogramban résztvevő szállásoknál, később 15%, majd 20% kedvezményt is kaphatsz

(Képek: Szallas.hu, shutterstock.com)


Hogy tetszett a bejegyzés?
Tetszik
Tetszik
100%
Imádom
Imádom
0%
Vicces
Vicces
0%
Hűha
Hűha
0%
Nem tetszik
Nem tetszik
0%