COVID-19 koronavírus és utazás – általános tájékoztató és navigációs oldal utazóknak

Szallas.blog.hu 2020-11-10
szallas.blog.hu

Mi, a Szallas.hu Zrt.-nél elkötelezettek vagyunk vendégeink biztonságáért és bizalmáért, különösen most, a koronavírus (COVID-19) okozta járvány idején. Mint mindig, ezúttal is elhivatottan igyekszünk a lehető legjobb szolgáltatást nyújtani és segíteni, hogy nyugodtan és biztonsággal tervezhess. Megértjük, ha a jelenlegi helyzet alakulása miatt, bizonytalan vagy a már megtett foglalásod leutazása kapcsán vagy egy későbbi utazás tervezésében. Ezért szeretnénk megosztani Veled néhány fontos információt koronavírus és utazás témában a meglévő vagy jövőben tervezett foglalásod kapcsán.
Részletes COVID-19 tájékoztató >>

szallas.hu logo maradj itthon

Az utazókat érintő korlátozások


A szálláshelyek 2020. november 11. és december 11., éjfél között nem fogadhatnak “szabadidős” céllal utazó vendégeket.

2020. november 11. és december 11. között csak akkor lehet megszállni egy szálláshelyen, ha a vendég igazolja, hogy üzleti, gazdasági, oktatási céllal érkezett, vagy rendvédelmi/egészségügyi dolgozóként kiküldetésen van.

A korlátozások minden szálláshelyre vonatkoznak, szállodákra és magánszálláshelyekre egyaránt.

Visszajár-e az előleg , érvényes-e a kötbér?


A 2020. november 11. és december 11. éjfél között az állam törvényi erővel korlátozza a szálláshelyek és vendégek közötti szerződéseket. A korlátozás miatt a foglalás ellehetetlenül, mivel a felek – rajtuk kívülálló okoknál fogva – nem tudják teljesíteni a szerződésben vállaltakat. A korlátozások idejére eső foglalásokra így a kötbér nem érvényesíthető. Az előleg visszajár vagy megegyezés szerint egy későbbi utazás alkalmával felhasználható.

Koronavírus és utazás – így segít a Szallas.hu foglalóinak

Meglévő foglalás módosítása díjmentesen

Utazásod időpontját és egyéb részleteit a foglalás után is módosíthatod, például: későbbi időpontra. Nálunk ezt könnyen és egyszerűen megteheted, automata felületünkön módosíthatod az utazásod dátumát!
A felületet a foglalás visszaigazoló levelében található “Módosítom a foglalásom” gomb megnyomásával, illetve regisztrált felhasználóként a Szallas.hu profilodból érheted el.
Keresd bátran ügyfélszolgálatunkat, ha elakadnál vagy ha bármilyen infórmációval segíthetünk!

További információk >>

Hívj minket a hét bármely napján 9:00 és 18:00 óra között, a +36 30 344 2000 telefonszámon, vagy írj nekünk emailt a szallas@szallas.hu email címre!

Rugalmas lemondás

Fontos számunkra az utazásod, de még fontosabb a biztonságod, így számos partnerünk rugalmas lemondási feltételeket állított be, hogy akár az utazás előtt is dönthess annak lemondásáról! Amennyiben a módosítás helyett inkább lemondanád foglalásod, megteheted az alábbi módokon: ügyfélszolgálatunk által; a foglalás visszaigazoló levélben elhelyezett linkre kattintva; regisztrált fiók esetén a Foglalásaim menüpontban. Kérlek, tájékozódj a lemondási feltételekről a lemondás előtt.

Lemondhatom-e ingyenesen a foglalásom koronavírusra hivatkozva?

Lemondáskor a  foglalás visszaigazoló levelében szereplő lemondási feltételek a mérvadóak, ezek hatályukat vesztik, amennyiben az adott országban olyan hatósági korlátozások lépnek érvénybe a leutazás időszakára, amik megakadályozzák annak megvalósulását.

Mi történik a koronavírus idején a lefoglalt szállásaim előleg befizetésével?

Amennyiben az utazás időszakában olyan hatósági korlátozás lép érvénybe, amely megakadályozza a leutazás megvalósulását, az előleget a szálláshely visszautalja részedre vagy jellemzően egy másik időpontban felhasználhatod.
Amennyiben az utazás időszakát hatósági korlátozás nem érinti a  foglalás visszaigazoló levélben szereplő lemondási feltételek a mérvadóak az előleg visszautalásával kapcsolatban.
Szállásadó partnereink a felelős magatartást követve  ettől rugalmasan eltérnek, amennyiben a lefoglalt időszakban az utazás kockázatos lehet az utazó vendégek vagy a szálláshelyen dolgozók egészségére. Ez esetben a szállásadó partnereink jellemzően más időpontot ajánlanak neked.

Szallas.hu ügyfélszolgálat

szallas@szallas.hu
+36 30 344 2000
(9:00-18:00)

Szallasguru.hu ügyfélszolgálat

info@szallasguru.hu
+36 30 344 2003
(08:00-16:30)

Koronavírusra vonatkozó utazási tanácsok és egyéb helyi információk

Az Egészségügyi Világszervezet (WHO) a koronavírust (COVID-19) világjárvánnyá minősítette 2020.03.11-én. A járvány gyors terjedése miatt világszerte folyamatosan vezetnek be a kormányok óvintézkedéseket: utazási korlátozásokat adnak, útmutatásokat tesznek illetve egészségügyi tanácsokkal látják el az utazókat. Azt javasoljuk mind a szálláshely adóknak, mind a vendégek számára, hogy legyenek naprakészek, hiszen az információk folyamatosan változnak.

Ebben mi is szeretnénk Önöknek segíteni, így összegyűjtöttük a legfontosabb koronavírussal és utazással kapcsolatos tudnivalókat, oldalakat: